WIRTUALNE BIURO

Usługa wirtualnego biura polega na outsourcing biura czyli rejestrowaniu Twojej działalności pod naszym adresem i prowadzeniem Twojej formy przez wykwalifikowaną osobę . Jest to idealne rozwiązanie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą jak i dla firm funkcjonujących na rynku a myślących o podwyższeniu prestiżu swojej firmy. Rejestrując u nas swoją spółkę zyskujesz wsparcie fachowców jak i redukcję kosztów wynajmu biura i zatrudnienia pracownika biurowego na etacie .
Zapewniamy

Adres do rejestracji działalności gospodarczej jak i do korespondencji firmowej.
Zapewnia to małym firmom anonimowość miejsca zamieszkania a większym firmom prestiż miejsca prowadzenia działalności.
Eliminuje to koszty związane z wynajmem tradycyjnego biura, które zwykle są dużym miesięcznym wydatkiem obejmującym również kaucję zazwyczaj kilkumiesięczną oraz eliminuje koszty wyposażenia biura.

Profesjonalną obsługę sekretariatu i obsługę biura
Personel jest skrupulatnie dobierany tak by sprostał biznesowym oczekiwaniom klienta.
Osoby obsługujące wirtualne biuro są życzliwe , pomocne , zdyscyplinowane i wykwalifikowane . Cechuje je samodzielność i dobra organizacja czasu pracy. Potrafią ogarniać kilka spraw na raz i zawsze z uśmiechem odpowiedzą na każde pytanie.

Wygodę
Wirtualne biuro oszczędza czas stania na poczcie za poleconymi. Eliminuje stres nie odebrania paczki. Daje komfort przyjęcia klienta w prestiżowym miejscu.
Mieścimy się w komunikacyjnym miejscu Bydgoszczy. Wygodnie dotrzesz do nas z każdej strony Bydgoszczy a nowoczesne wnętrza zrobią dobre wrażenie na Twoich klientach. Nie ma strefy parkingowej a biuro posiada również miejsca parkingowe dla swoich klientów.
Nasze biura wyposażone są w nowoczesny sprzęt ułatwiający spotkanie z klientami czy wideokonferencje.
Jeśli :
– planujesz założyć firmę pod prestiżowym adresem
– chcesz mieć inne miejsce prowadzenia działalności niż adres firmowy
– planujesz otworzyć oddział spółki z.o.o w Bydgoszczy
– chcesz otworzyć oddział firmy w Polsce
– chcesz obniżyć koszty wynajmu i obsługi biura
– nie masz czasu na odbierania korespondencji firmowej z poczty
To nasze wirtualne Biuro jest dla ciebie idealnym rozwiązaniem.

Korzyści naszego wirtualnego biura
– Prestiżowy wizerunek firmy
– wygodna lokalizacja
– oszczędność czasu i pieniędzy
– profesjonalna obsługa
– dyskrecja
– anonimowość prywatnych danych
– dogodny pakiet cenowy
– dobranie innych usług na miejscu takich między innymi : księgowość , stworzenie strony internetowej , hosting , adres mailowy i wiele innych

cennik
Podane poniżej kwoty są cenami netto do których należy doliczyć obowiązująca stawkę VAT.

Pakiet Adres
– adres do rejestracji działalności gospodarczej
– adres do materiałów reklamowych
– adres do korespondencji listowej i paczek
– przechowywanie korespondencji
– informacja o korespondencji – drogą mailową
– odbiór osobisty przez klienta korespondencji
płatność za rok 49 zł miesięcznie

płatność miesięczna 79zł

Pakiet Standard
– adres do rejestracji działalności gospodarczej
– adres do materiałów reklamowych
– adres do korespondencji listowej i paczek
– przechowywanie korespondencji
– informacja o korespondencji – drogą mailową
– prowadzenie dziennika korespondencji
– wysyłka korespondencji na wskazany adres klienta 1x w miesiącu + koszt listu ( ostatniego dnia miesiąca )
– skany dokumentów – do 20 szt dokumentów za pisemną zgodą klienta podczas podpisania umowy otwierania korespondencji.

płatność za rok 89 miesięcznie

płatność miesięczna 129 zł

Pakiet Prestige
– adres do rejestracji działalności gospodarczej
– adres do materiałów reklamowych
– adres do korespondencji listowej i paczek
– przechowywanie korespondencji
– informacja o korespondencji drogą mailową
– prowadzenie dziennika korespondencji
– wysyłka korespondencji klienta na wskazany adres 1x w tygodniu + koszt opłaty pocztowej lub kuriera
– skany dokumentów – do 200 szt dokumentów za pisemną zgodą klienta uzyskaną podczas podpisania umowy dotyczy otwierania korespondencji
– możliwość wynajęcia sali konferencyjnej 5h w miesiącu
– wysyłka korespondencji klienta ( ofert , pism , wezwań itp ) do kontrahentów klienta + koszt opłaty pocztowej 1x w tygodniu

płatność za rok 129 zł miesięcznie
płatność miesięczna 159 zł

Usługi dodatkowe uzupełniające każdy pakiet:
– przypisania indywidualnego numeru w dowolnej strefie numeracyjnej krajowej lub zagranicznej 50 zł opłata jednorazowa następnie 10 zł miesięcznie
– poczta dedykowana – adres mailowy: 70 zł opłata 1x w roku
– strona internetowa firmy – cena w zależności wytycznych klienta , od rodzaju strony i informacji
– ksero czarno białe 1 zł / kolor 2 zł
– druk czarno biały 1 zł / kolor 2 zł
– wynajęcie sali konferencyjnej 6-8 osób 50 zł /h
– wynajęcie sali konferencyjnej 6-8 osób na 8h / 250 zł
– wynajęcie sali konferencyjnej: pakiet 5 dni w miesiącu 1000 zł
– wysyłka korespondencji klienta ( ofert , pism , wezwań itp ) do kontrahentów klienta + koszt opłaty pocztowej

Idąc na przeciw oczekiwaniom klientów i oszczędności ich czasu oferujemy pomoc w szerokim zakresie. Takim jak
– wynajęcie sprzętu komputerowego
– doradztwo z doborem konta firmowego , kredytu , Leasingu
– znalezienia najkorzystniejszego ubezpieczenia
– przeszkolenia w zakresie BHP
– zorganizowania spotkania biznesowego lub inne
– wykonanie pieczątki firmowej i produktów reklamowych

BŁYSKAWICZNIE ODPOWIADAMY NA ZAPYTANIA, NAPISZ DO NAS